Viszonylag ritka a humorra építő játék. Nem azt mondom, hogy kihalóban van, de ha összehasonlítjuk a számukat a háborúkat szimuláló FPS-ekével, akkor mindjárt nyilvánvaló lesz a helyzet. Végül is valahol érthető: a humor kétélű fegyver. Ha erőltetik, ha egy adott szitura feltétlenül rá akarnak húzni egy poént, az általában inkább lesz fájdalmasan pocsék, mint vicces.
Itt viszont szerintem jól el van találva az egész tálalása. A komolytalanul, karikaturista stílus önmagában is ad egy vidám alaphangulatot az egésznek, mégis igényes. A játékmenet lényegében lecsupaszítható egyszerű ügyességi feladványokra. A feladatunk ugyanis minden pályán az, hogy a "kedves" szomszédot az őrületbe kergessük mindenféle csínytevéssel. Persze, ha elkap az nekünk fájni fog. Nagyon. Így azon kívül, hogy hatékonyan kell "csapdákat" elhelyezni, még kerülgethetjük is őkelmét. ÉS ugye a csapdák elkészítése is időt igényel. Ráadásul a szomszéd képes és lenyugszik egy idő után. Ugye, hogy ez tűrhetetlen? Nos, pont ezért érdemes (főleg a maximális pontszámra hajtóknak), úgy időzíteni a csapdákat, hogy lehetőleg egymás után sétáljon beléjük.
Bár a csínyek ötletesek, mégis monotonná válik az egész a végére. Ennek elsődleges oka, hogy a helyszínek ismétlődnek időnként és többször is járunk ugyanott vagy éppen kell elsütni ugyanazt a poént. Ez így egy idő után önismétlő lesz, ami képes megölni a játék végére a hangulatot.
Apropó, sztori: hősünk egy kandi-kamerás műsor sztárjaként megy a szomszéd idegeire. A történet nagyjából ennyi. De nem is kell több: a játék humoros, ötletes és remekül el lehet vele ütni pár szabad percet. Nem kiváló vagy örök emlékű darab, de határozottan jó.
Itt viszont szerintem jól el van találva az egész tálalása. A komolytalanul, karikaturista stílus önmagában is ad egy vidám alaphangulatot az egésznek, mégis igényes. A játékmenet lényegében lecsupaszítható egyszerű ügyességi feladványokra. A feladatunk ugyanis minden pályán az, hogy a "kedves" szomszédot az őrületbe kergessük mindenféle csínytevéssel. Persze, ha elkap az nekünk fájni fog. Nagyon. Így azon kívül, hogy hatékonyan kell "csapdákat" elhelyezni, még kerülgethetjük is őkelmét. ÉS ugye a csapdák elkészítése is időt igényel. Ráadásul a szomszéd képes és lenyugszik egy idő után. Ugye, hogy ez tűrhetetlen? Nos, pont ezért érdemes (főleg a maximális pontszámra hajtóknak), úgy időzíteni a csapdákat, hogy lehetőleg egymás után sétáljon beléjük.
Bár a csínyek ötletesek, mégis monotonná válik az egész a végére. Ennek elsődleges oka, hogy a helyszínek ismétlődnek időnként és többször is járunk ugyanott vagy éppen kell elsütni ugyanazt a poént. Ez így egy idő után önismétlő lesz, ami képes megölni a játék végére a hangulatot.
Apropó, sztori: hősünk egy kandi-kamerás műsor sztárjaként megy a szomszéd idegeire. A történet nagyjából ennyi. De nem is kell több: a játék humoros, ötletes és remekül el lehet vele ütni pár szabad percet. Nem kiváló vagy örök emlékű darab, de határozottan jó.
hivatalos bemutató videó
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése