Dear visitor!

All articles on this page are in Hungarian language. If you would like to request an English translation, write me to my e-mail or leave a comment. It's important to give me an e-mail adress, to inform you when I am done with it. If it is finished, I upload it to the blog and tag it with "translation".

Keresés ebben a blogban

2009. szeptember 10., csütörtök

Közlemény

A Blogger szolgáltatása megviccelt ma kissé. Mikor be akartam lépni, azt az üzenetet kaptam, hogy a fiókomat letiltották. Brutálisan berágtam és helyből csináltam egy másik blogot, azonban mielőtt bármit is publikáltam volna, kiderült, hogy ide (és a másik két blogomra is) be tudok lépni. Nem értem a malőr okát igazából (cookiekat töröltem és utána sem tudtam belépni), de most nem is ez a lényeg. A probléma az, hogy a másik blognak ugyanúgy Culture-Maniac a címe és az URL cím is csak egy karakterben különbözik.

A másik (teljesen üres) blog címe: culture-maniac.blogspot.com.
Ezé (a továbbra is aktívé): culturemaniac.blogspot.com.

Mindössze egy kötőjel a különbség, de a másik blogba nem fogok írni, amíg ez működik (ez remélhetőleg hosszú időt jelent)! Ha valaki tudja, hogy lehet törölni esetleg, az írjon (én gyorsan végigfutottam a menün, nem találtam lehetőséget rá, de nem voltam valami alapos)!

Szerkesztés [2009. 09. 11.]: A hiba után eldöntöttem, hogy minden eddigi cikkem anyagát lementem merevlemezre. Ezzel ma végeztem, így ha esetleg tényleg beszüntetésre kerülne valamiért a blogom, akkor a feljebb említett címre a lehető leghamarabb felkerül minden anyag és ott folytatódik a dolog. A további cikkeket felkerülésükkor rögtön archiválom, így egy esetleges blogtörléskor semmilyen anyag ne veszik el.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails